تجربه طبیعی داشتم خیلی خوب بود واصلا اذیت نشدم
هر کسی یه تجربه ای داره بستگی به خودت بدنت و اینکه چقدر میتونی درد رو تحمل کنی برا یکی خیلی راحت هست و برا یکی سخت و تا خودت تجربه نکنی متوجه نمیشی
با اینکه زایمان سختی داشتم و بخیه خییلی خوردم ولی بعدش سرپا بودم ارایش کردم راحت اینا بیشتر بعدش باید دراز بکشی بخیه هات زود جوش بخوره. و اینکه حتما ماما همراه یا ماماخصوصی بگیر اگر خواستی طبیهی باشه
سلام همشهریی😁 من خودم طبیعی میخواستم و با اینکه دردم شروع نشد با امپول فشار طبیعی زایمان کردم از ۷ صبح بستری شدم و یک رب به یازده شب زایمان کردم درسته سخت بود ولی خدا قدرتشو میده ب ادم. فقط ایمان داشته باش میتونی و نفس عمیق بکش و همکاری کن.
منم طبیعی بودم بعد زایمان بخیه زدن تموم شد خودم از تخت تنهایی بلند شدم رفتم اتاق انتظار تا رفتم بخش
اما خواهرم سز شد خیلی اذیت شد و درد داشت بعد زایمان هنوزم بعد یک سال میگ شکمم و بخیه هام درد میکنه ولی طبیعی همون موقع زایمان درد داری اونم اگر ماما باشه بهت یاد میده دیگ درد هم نداری
طبیعی قبلش درد داری چند ساعت بااومدن بچه همه دردا یادت میره
ولی سزارین بابچه کوچیک تاچند روز باید درد بکشی
طبیعی بعدش شیر داری سزارین تا دوسه روز شیر نداری بچه بدی
و خیلی چیزای دیگ ...
طبیعی خیلی بهتره تا سزارین من خودم ۳ تا طبیعی اوردم همون روزش تونستم بلند بشم به خونه و بچم رسیدگی کنم ولی هم تختی داشتم سزارین بود نمیتونست به بچش شیرم بده اصلا نمیتونست بشینه بنظرم هرچیزی از راه طبیعیش باشه بهتره
وای منم استرسشو دارم خیلی از اطرافیان هم رفتن طبیعی نتونستن زایمان کنن بردنشون سزارین این بیشتر میترسونه منو😂
من طبیعی بودم ۵ ۶ ساعتی خیلی درد کشیدم ولی همون ۵ دقیقه قبل از به دنیا اومدن بچه دیگه دردت تموم میشه بعدشم موقع نشستن و بلند شدن یا سرفه زدن درد داری ولی هرچی سزارینی دیدم توی بیمارستان گریه میکردن درد داشتن نمی تونستن تکون بخورن ولی من خودم راحت تنهایی راه می رفتم
طبیعیا میرم دیدنشون دارن از مهمون پذیرایی میکنن. سزارینا که یکیش خودم تا دهروز حداقل درد شدید دارن و اختیار زندگیشون ندارن. طبیعی میتونه هر تعداد فرزند داشته باشه بدون خطر چسبندگی و .. سزارین یا سر بچه دوم یا سوم خیلی دکترش خوب باشه چارمی دیگه نمیتونه فکر بچه کنه
منم میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.