چرا نمیگذره😭 انگار گیر کرده تایم

۵ پاسخ

تازه اول بارداری هستیم که چرا این حس رو داری😁

وای حال ماه سوم اصلا نمیگذره
روانی میکنه

وای خواهر هنوز اول راهی عزیزم😁

مطالعه کن،اگر اهل پژوهش و مقاله نویسی هستی،شروع کن دو سه تا مقاله توپ اکسپت کن توی مجلات خارجی..خلاصه سرتو گرم کن وگرنه جون میکنه زمان

دقیقاااا🥹🥹🥹اخرین پریودتون کی بود؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مَهواونَجوا مامان مَهواونَجوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری