به به عالیه خیلی خوب گرفتی ما قلمه میگرفتیم ۱۵۰
خیلی خوب گرفتی مادرشوهر من پارسال یکیشو گرفته بود 150
تو چی میرزی
من خریدم یه کاملش ۱۰۰تومن
دستور پختشو میگی عزیزم
منم یخچال دارم هنوز وقت نکردم بپزمشون؟؟؟
چ خووب اینجا کیلیی ۱۰۰ تومن هست
بابام از دوستش میگیره همینطوری میده
وای چقد خوب گرفتی
ما کیلویی میخریم
اره گرون کردن من همه رو میکس میکنم
بعد میزارم یخچال روغن روش و برمیدارم برای خورشت و سوپ عالیه
چه خوب داده،اینجامیگه کیلویی 200
چه عالی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.