۱۱ پاسخ

به به عالیه خیلی خوب گرفتی ما قلمه میگرفتیم ۱۵۰

خیلی خوب گرفتی مادرشوهر من پارسال یکیشو گرفته بود 150

تو چی میرزی

من خریدم یه کاملش ۱۰۰تومن

دستور پختشو میگی عزیزم
منم یخچال دارم هنوز وقت نکردم بپزمشون؟؟؟

چ خووب اینجا کیلیی ۱۰۰ تومن هست

بابام از دوستش میگیره همینطوری میده

وای چقد خوب گرفتی

ما کیلویی میخریم
اره گرون کردن من همه رو میکس میکنم
بعد میزارم یخچال روغن روش و برمیدارم برای خورشت و سوپ عالیه

چه خوب داده،اینجامیگه کیلویی 200

چه عالی خیلی خوبه

سوال های مرتبط