خودت بهتر از ما میدونی
فقط باید بتونی عمل کنی بهش
من کالری شماری میکنم و ورزش تو خونه فقط روزی ۲۰ دیقه.الان یه ماهه ۶ کیلو کم کردم.هفته اول سریع کم کردم الان متعادل تر شده.قند مصنوعی هم حذف کردم.البته مثلا پسرم بستنی میخوره زوری بهم یکی دوقاشق میده.اما شکر. نوشابه شیرینی شکلات اصلا نمیخورم.حذف قند خودش خیلی به لاغری و کاهش وزن کمک میکنه.
کتوژنیک چون پرو تعیین بالا داره زوردلاغرمیشی حذف چیزا شیرین نون برنج لاغرمیکنه
سعی نکن یهویی زیاد زیاد وزن کم کنی
ماهی دو سه کیلو، کم کن ولی مداوم باشه
اینطوری پوستت هم شل نمیشه، ریزش مو و مشکل اعصاب هم نمیگیری
همون چیزایی که همیشه میخوری رو بخور، فقط حجم کمتر از قبل
مثلا اگه همیشه یه بشقاب برنج میخوری، از امروز ۵ تا قاشق شو کمتر کن
بعد از دو ماه، دوباره از همون هم پنج قاشق دیگه کمتر کن
رژیم دکتر عسکری عاااالیه فقط باید رعایت کنی
فست همراه کالری شماری من دارم انجام میدم تو ۱ هفته ۲ کیلو کم کردم بدون ورزش ،من نمیتونم ورزش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.