نه جانم سعی کن طبعیی زایمان کنی یکم درد میکشی عوضش همون لحظه تموم میشه تو کل فامیل فقط من سزارین کردم خواهرم عروسامون همشون طبیعی من همش کمر درد دارم اونا انگار بچه به دنیا نیاوردن تو دوتا سزارینم ۴۰ روز نتونستم از جام بلند بشم خیلی اذیت شدم
بدن با بدن متفاوته
برای یکی طبیعی سخته برا یکی سز
خودت بهتر میتونی بفهمی بدنتو
بستگی به شرایط اون موقعت داره
مثلا دکتر من با این که میخواستم سزارین بشم و با پول بیمارستان خصوصی و زیر میزی دکترم مشکلی نداشتم ولی خودش ۲ هفته قبل زایمان گفت شرایط زایمان طبیعی و داری طبیعی زایمان کن
من راضی ام و هیچ وقت پشیمون نیستم
درد پریودام بعد بچه اولم خیلی خیلی کمتر شدش
الان باردارم ولی کلا استرس دارم واسه عمل واقعا سزارین سخته تو طبعیی فوقش نیم ساعت اذیت بشی همینکه زایمان کردی تموم میشه
مامانت راست میگه طبیعی وحشتناکه خواهرم پنج ماه پیش طبیعی زایمان کرد داغون شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.