۴ پاسخ

سلام اره گلم بریز مشکل نداره

اره من فریز می‌کنم میریزم

بنظرم ضرر ک نداره
فوقش خاصیتش کم میشه

وای چ سوال ب جایی الان داشتم غصه میخوردم هویج یادم رفته بگم همسرم بخره چجوری برم با بچه یادم انداختی فیریزر دارم😅😅😅😘😘😘

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی