۷ پاسخ

سلام عزیزم
ببخشید دور سر نینی شما ک توی جنینی زیاد بود الان چطوره؟؟ چنده

دقیقا دکتر به من گفت چون رفلاکس داره از ۵ ماهگی شروع کن
هم اینکه اصلا بچه م وزن نگرفت همم درکی از قاشق و بلعیدن نداشت نمیتونست بخوره فقط اوق میزد
الان که ۶ ماهش شده خیلی راحت تره میخوره

من از پنج ماهگی شروع کردم
از یه پیج سویق و سرلاک سفارش میدم

دکتر به من گفت ۵ شروع کنم فقط لعاب برنج و فرنی

فرنی
حریره

بله میتونی

بمن دکتر گف از ۴ماه و دوهفته شروع کن
ولی بهداشت گف نده تا ۶ماهگی چون هنوز معدش پُرز نداره و هرچی ک بدی جذب نمیشه ب بدنش

سوال های مرتبط