واس منک دو وعده ظهر ساعت ۱۲ یا ۱۱ صبحانه بخوره دیگ نهار نمیخوره ساعت ۷ یا ۸ غروب شام میخوره میان وعده هم دووعاه میوه ای بستنی بیسکوییتی میخوره
۳وعده غذا میخوره
چندکیلوعه دخترت؟
دخترمن سابیده منو😭😭😭😭
هیچی نمیخورن هر روز خدا هم مریض میشن
فقط شیر خشک مگر دیگه بزور بازی و اینا یه وعده دیگه اونم چی بشه😮💨😮💨😭
سه وعده اصلی و دو تا میان وعده
در کل پنج وعده
واسه من وقت صبحونه خوابه وقت ناهار اشتها نداره عصرونه اگه چوب شوری آبمیوه ای چیزی باشه میخوره شامم سه قاشق یا چهار قاشق مرباخوری همین اینا هم با بازی و گریه و جیغ و داد
سه وعده غذا صبونه ناهارشام
دوسه تاام میان وعده میوه بستنی بادوم کیک شیروعسل
سه وعده. ولی صبحانه خیلی کم میخوره نمیدونم چرا اشتها نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.