من الکی گفتم مرخص شدم بعدش اومدم خونه شربت لاکسی ژل و غذا و کمپوت سیب خوردم اوکی شد
من همون روز اول الکی گفتم کار کرده😑🤷🏻♀️اخه وقتی ۴۸ساعت هیچی بجز اب و ابمیوه نخورده بودم چی میخواست دفع شه😬🤦🏻♀️
آب برگه بخور
شیاف بیزاکودیل بزاری زود کارمیکنه شربتی ک میدن رو خوردی و کارنکرده؟
شیاف گلیسیرین بهتره
بهترین راهش فقط و فقط شیاف بیزاکودیل هس****
یکی بزار سریع شکمت کار میکنه مرخصی
منم باهمین روش مرخص شدم
تا جای ک میدونم فامیلای من الکی میگفتن شکمم کار کرده و مرخص میکردن خودشون و ولی شربت لاکسی ژل و دوتا سر نصف یا س تا بخوری قشنگ میری دسشویی🫠
تا میتونب میتونی ملین بخور. شیاف دیکلوفناک خودش بمن حس دفع میده اگه اثر نداره شیاف گلیسیرین بزار
من شیاف گذاشتم و خرما خوردم شکمم همون روز اول کار کرد و مرخص شدم
شیاف بزارعزیزم ازهمه چی بهتره
کمپوت گلابی و الو و انجیر بخور، شیاف شکم کار کن بزار
شربت بگو شوهرت بگیره بیاره بخور از داروخانه
راه برو ملین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.