قندت خوبه همون رژیم غذاییتو رعایت کنی اوکیه
فکر کنم باید بخوری
چون با قرص کنترل شده قطع کنی میره بالا
منم همین جوری بود ازمایشم دکتر گفت ادامه بده چون با قرص اینیم
فک کنم اوکی باشه بازم با دکترت مشورت کن
از دکتر باید بپرسید عزیزم
اینجا کسی پزشک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.