خانما ببینید قندم اوکیه ؟
یا باز قرص قندمو بخورم

تصویر
۵ پاسخ

قندت خوبه همون رژیم غذاییتو رعایت کنی اوکیه

فکر کنم باید بخوری
چون با قرص کنترل شده قطع کنی میره بالا

منم همین جوری بود ازمایشم دکتر گفت ادامه بده چون با قرص اینیم

فک کنم اوکی باشه بازم با دکترت مشورت کن

از دکتر باید بپرسید عزیزم
اینجا کسی پزشک نیست

سوال های مرتبط