کسایی که از قبل شکم داشتین از کجا فهمیدین نینی توشه یا چربی ؟

۶ پاسخ

🥴🥴🥴🥴🥴

من الآنم شکم دارم زیپ شلوارم بسته نمیشه مامانم میگه نفخه

چربی تو پهلو هاست
برا بارداری زیر شکم یکم قلمبه میشه

😂😂 با سونو باید مطمئن بشی، و اینکه تا پایان ۱۳ هفته شکم دائم نفخ داره به اندازش اعتماد نکن. من تازه دارم یه کوچولو شکم در میارم.

🤣🤣🤣🤣🤣 نمی‌فهمیم تا سفت نشه تکون نخوره

یعنی چی🥴خب همونجاست دیگه خواهر فکرتو درگیر نکن حالا کوچیکه هیچی نشون نمیدههه

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری