تاریخمون یکیه ، منم ده روز دیگه زایمانمه
ایشالا بدون مشکل با نی نی های خوشگلمون میاییم خونه
منم همینطور .شنبه سزارینمه دوتا بچمو باید بزارم خونه برم .تموم فکرم میمونه پیششون از الان بغض کردم از اونورم شرایط..
طبق انتی چند هفته و چند روز میشی روز زایمان؟
سلام عزیزممم استرس طبیعیه ولی توکل کن بخدا ، سزارین ک راحت میری و حین عمل هیچ دردی نداری فقط چندروز بعدش یکمی سخته دیگه ......
خوش به حالت من مرداده از استرس شرایط دارم میمیرم
استرس زایمان یا شرایطی ک هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.