راه حلی برای نفخ دارید؟؟😢

۹ پاسخ

سبزی اینا کمتربخور دیگه من ک چاره ایی نیافتم

منم اینجوری شدم چند وقته یه قورمه سبزی ساده هم میخورم نفخ میکنم کلافه شدم ☹️

آخ گفتی من یه لیوان شیر بخورم به شدت نفخ میکنم

عرق نعنا هم زیاد نخوری گرمه گمونم چندنفر پرسیدم
بخور اما کم

قرص دایمیتیکون

اگه خیلی شدیده باید بری متخصص گوارش . چون من خیلی شدید نفخ میکنم یه دونه خرما هم میخورم نفخ میکنم یه دارو داد که باید تو یخچال باشه پروبیوتیک هست الان دو رو روزه دارم استفاده میکنم البته غذای نفاخ نخوری یکم بهتره

چای نبات و نعنا

عرق نعنا . قرص فاموتیدین

عرق نعنا

سوال های مرتبط

مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۲ ماهگی
مامان تو دلی 💞 مامان تو دلی 💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری و دو قلوها✨🦋 مامان پسری و دو قلوها✨🦋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی