۴ پاسخ

اره عادیه عزیزم

بخاطر معاینه هم میتونه باشه و دیگ این چند هفته آخر این دردا هست چون رحم داره نرم میشه خودشو برای زایمان آماده میکنه … ولی من دکترم همیشه از هفته ۳۸ میگه راه برو ک اگ دردتم گرف بچه کامل شده باشه

اره منم راه میرم زیر دلم درد مگیره به دکتر گفتم
گفت اگه موقع وایمستی یا دراز میکشی خوب میشه طبیعی هست کم کم بدنت داره نشونه زایمان میده یعنی خودشو اماده میکنخ

تاریخ زایمان چند تیر هست
من 20 تیره
و از اول تیر شروع می خوام بکنم
زوتر جرعت نمی کنم

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر عباس🧿♥️ مامان امیر عباس🧿♥️ روزهای ابتدایی تولد