دکتر بهم گف پپتی بدمزه هس نسبت به شیرای معمولی اگه نخورد شیرینش کن با نباتی چیزی
والا من خودمم موندم دکترم بردم چون آلرژی و حساسیت و رفلاکس قاطی شده بچم همینه امیدوارم غذا رو شروع کنم بهتر بشه
بچه شمام حساسیت داره؟
خیلی بد مزه اس لعنتی دختر منم میاره بالا دیگه ندادم بشه البته با یه ذره نبات یا قند شیرین کن شاید بخوره
نان اپتی پرو امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.