من که هفتم کمه ولی میخوام بچم شیر خودمو بخوره چیکار کنم؟

۳ پاسخ

تلاش تلاش تلاش

نینیت بدنیا اومد؟

من دخترم ۲۱ روز سینه نگرفت شیرم زیاد بود نوکشون سنگین بود براش با تلاش و کوشش بعد از ۲۱ روز گرفت ..

سوال های مرتبط