۸ پاسخ

تست زدی زیبااااا؟

وای شاید بارداری

دقیقا از فردا آزادسازی داشتم حساس بود تا بکی دو روز پیش خوب شد از امروز صبح شدید شد

از کی سینه درد داری

البته ضخامت رحمم ۱۰تمن با فولیکول۱۸/۲۰

نه عزیزم علائم بارداریه امیدت به خدا باشه

نه بابا روز ۱۵ بی بی بزن انشاا.. مثبت

احتمالا علائم بارداری نوک سینت سوز نمیده؟

سوال های مرتبط