خانوما کیا لک صورتی دیدن بعدش رفتن سنو قلب تشکیل شده بود🥺

۴ پاسخ

من هم لکه بینی صورتی داشتم هم لکه بینی قهوه ای رفتم سونو گفت همه چی خوبه خداروشکر قلبشم تشکیل شده بود

استراحت کن و شیاف بزار

عزیزم من خونریزی داشتم ولی رفتم قلبش تشکیل شده بود و خونریزی بخاطر هماتومه

استراحت کن شیاف بزار ایشالا که هیچی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری