خانمادیشب کالباس خوردم شکم دردم کرده چکارکنم

۸ پاسخ

اب جوش نبات با یکم گرد زنجبیل

یک کوچولو زنجبیل تو لیوان آبجوش بریز بزار ده دقیقه بمونه بعد یک نباتم بزن بخور

چای نبات بخور یکم اروم ماساژ بده شکمتو

نخور یه ذره در حد رفع هوس
چون کلی مواد شیمیایی داره

معدتو اذیت کرده باید صبر کنی هضم شه🫠

بدجوری دلم پیچ میده

عزیزم این جیزا اصلا نخور

هیچی
خوب میشه خودش

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه ۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌وششم بارداری