۵ پاسخ

والا من ازهمون اوایل بارداریم انقباض دارم دکتر هم رفتم فقط شیاف پروژسترون داده

به من اصلا زنگ نزدم. خودم زنگ زدم گفتن واکسن نداریم 😅

من چند روز بود خیلی شبا اذیت میشدم و منقبض میشد بعد فهمیدم از یبوست بوده که به بچه م فشار وارد میکرده

من از هفته بیست ایطوره

بهتره با پزشکتون تماس بگیرید یا مراجعه کنید بهشون

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری