سلام
خانما من لکه بینی گرفتم از صبح. خطرناکه؟😭

۸ پاسخ

منم دارم صبح دیدم دوتا لکه زرد رو لباس زیرمه

چند هفته هستی الان

آره حتما برو

اره خطرناکه حتما برو بیمارستان

عزیزم بروبیمارستان

نرفتی دکتر!؟

هر لکه بینی ای تو بارداری تو هر هفته ای باید بررسی بشه ، برو دکتر

سلام برو دکترر

سوال های مرتبط

مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی