۱۱ پاسخ

مهدیار من بیمه امام زمان(عج) هست
تا بتونم میبرمش مسجد و هیئت و جلسه و روضه
تا اسم امام حسین(ع) رو میشنوه فوری سینه میزنه
ادای گریه کردن درمیاره
ان‌شاءالله همه بچه ها درپناه اهل بیت باشن مهدیار منم همینطور
خدا همشونو حفظ کنه الهی

یادمه یه استاد زبان داشتیم میگفت چرا این تو زبونمون جا افتاده بچه رو ول کردی به امون خدا؟ کجا از امان خدا بهتر؟:)
این حرفش موند تو ذهنم برای همیشه😅

خیلی مطلب خوبی بود مرسی عزیزم

چه قشنگ بود حقیقت همینه بخدا باید بسپریم همه چیز رو دست اهل بیت خودمون هم کنارش تلاش کنیم

من اهل نماز و روزه نیستم اما دخترم رو بیمه امام حسین کردم هرساله نذریمونو می‌دیم ولی اخلاق خوبی ندارن🤣🤣🤣🤣🤣

چقدر قشنگ بود

چه قشنگ بود

چه قشنگ ممنون ک گفتی بهمون

خیلی قشنگ گفتی
من همیشه دعا میکنم خدایا به من لیاقتی بده که بچمو جوری که تو میپسندس تربیت کنم

چقدرررر زیبااااا😍🥰🥰🥰

چقد زیبا

سوال های مرتبط

مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
با شوهرم دعوا کردیم شدیدبه همدیگه همه چی گفتیم وسط دعوا هم دخترم اومده بود گریه جیغ داد سرمامانم دادنزن برو اونور تو بدی آقا بد مامان و دادنکش .....بعد شوهر بچه ننه ام حاشو برداشت رفت اون اتاق پرنسس تا نیومد چیزی بر داره دخترم دادمیزد نیا برو اقابد سرمامانم دادنزن 🤣🤣🤣🤣اونم بچه ننه می‌گفت دیگه تو رو دوست ندارم نه تو نه مامانتو گفتم فداسرم دل به دل راه داره ..به بچه میگه حقته خاک برسرت برو پیش اون ننه آت که هی دعوات می‌کنه لیاقتته بچه ام میگه مامان کنه تو بدی منم حال میکردم .....حالا دعوا سر چی بود ما این خونه رو تازه خریدیم ۱۰سال ساخت هست بعد کاشی های پذیرایی صدا میده اون موقع که میگفتم اثاثیه درست کن بعد وسیله بیار ننه اش انگار شاش داره هی می‌گفت چرا نمیان خونتون چرا نمیان ...حالا امشب فرش ها رو جمع کرده کل خونه رو ریخته بهم داره دوغاب می‌ریزه به بچه میگه نرو اونور به من میگه نیا اینور اینجا چرا اینجوریه اونجا چرا اونجوریه منم قاطی کردم گفتم دنبالت گذاشته بودن زود اثاث بیاری بشینی درست تعمیر میکردی بعد الان گندزدی به خونه میخوای بری کله صبح اخرشب بیای من گفتم اون کفت این بچه هم با کفش تو دوغابها می‌دوید دعوا بالا گرفت اون کفت خفه شو من گفتم خودت خفه سو،🤣🤣🤣گفت زر نفت میزنی من گفت خودت که بیشتر میزنی 😂😂انگار دوتا بچه دبستانی دعوا نیکنن خلاصه قهرکرد بچه امم به طرفداری من سراون جیغ میکشید از بچه توقع نداشت هواداران باشه ،🤣🤣🤣#
#پوشک مای بی مولفیکس فرزندپروری کولیک شیرخواران و کودکان