مهدیار من بیمه امام زمان(عج) هست
تا بتونم میبرمش مسجد و هیئت و جلسه و روضه
تا اسم امام حسین(ع) رو میشنوه فوری سینه میزنه
ادای گریه کردن درمیاره
انشاءالله همه بچه ها درپناه اهل بیت باشن مهدیار منم همینطور
خدا همشونو حفظ کنه الهی
یادمه یه استاد زبان داشتیم میگفت چرا این تو زبونمون جا افتاده بچه رو ول کردی به امون خدا؟ کجا از امان خدا بهتر؟:)
این حرفش موند تو ذهنم برای همیشه😅
خیلی مطلب خوبی بود مرسی عزیزم
چه قشنگ بود حقیقت همینه بخدا باید بسپریم همه چیز رو دست اهل بیت خودمون هم کنارش تلاش کنیم
من اهل نماز و روزه نیستم اما دخترم رو بیمه امام حسین کردم هرساله نذریمونو میدیم ولی اخلاق خوبی ندارن🤣🤣🤣🤣🤣
چقدر قشنگ بود
چه قشنگ بود
چه قشنگ ممنون ک گفتی بهمون
خیلی قشنگ گفتی
من همیشه دعا میکنم خدایا به من لیاقتی بده که بچمو جوری که تو میپسندس تربیت کنم
چقدرررر زیبااااا😍🥰🥰🥰
چقد زیبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.