۴ پاسخ

شربت نئو زینک بهش بده
منم به دخترم میدم از۶ماهگی
۳سی سی میدادم الان ۵سی سی هرروز
شربت دادنی میخوره ندم لب نمیزنه

بچه من بیشتر اهل میوه و خیار و گوجه
غذا خور نیس

این بچه هایی که چیز نمیخورن بخدا ۴روز بدید دست من ببینید چجورمیخورند نمی‌دونم چکارمیکنید که میگید نمیخورن

پسر منم هیچییییی نمیخورههههه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی