واسه تشکیل قلب هشت هفته پر شد باید بریم یا نه هفته پر شد؟

۱۲ پاسخ

من شیش هفته و شیش روز بودم رفتم

تو هشت هفته هم بری نشون میده

هشت عزیزم

اره بری نشون میده

هفت برو

من ۶رفتم تشکیل شده بود

من ۸هفته رفتم تشکیل شده بود

و منی ک هنوز نرفتم

۸ پر بشه

من ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود

منم پنج هفته رفتم گفت کوچیکه هنوز تشکل نشده برو دو هفته دیگه بیا

من ۶هفته رفتم و تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته نهم بارداری