۵ پاسخ

اره عزیزم منم اولا خیلی ازاین فکرا میکردم طبیعی

أره منم مثل تو بودم أول ولي وقتي تو سونو ديدمش مردمممم

به منم گفت ۳۰ ام برم
منم باورم نمیشه چون علائم ندارم

بمن دکتر گف ۳۰برج برو سونو ولی طاقت نمیارم شاید فردا رفتم

منم دقیقا

سوال های مرتبط

مامان نقطه جون مامان نقطه جون هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری