حس فشار به واژن و کمردرد ریز نشانه ای زایمانه؟

۴ پاسخ

من تا دردام شدید نشدن بیمارستان نمیرممم

بله منک دوسه روز بعد این دردا بستری شدم

میخواستی بری بیمارستان چک شی چون ۳۸ هفته هم هستی خیالت راحت میشه

فکر کنم نشونه باز شدن رحمه

سوال های مرتبط

مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۲ ماهگی
مامان مهدی یار جان💙 مامان مهدی یار جان💙 ۴ ماهگی