دردش تانیوفته همچنان ادامه داره ولی قرص اناهیل بخور روزی۳بارمن نمیدونستم روزی یدونه میخوردم ۲دهفته اول باعث شد دیرترخوب شم۲۴ روزگی بخیه هام افتاد اگه ازاول روزی۳ تامیخوردم خیلی زودترخوب میشدم
دسشتوییم میری باشامپو بچه بشور
سرم شستشو بزن بعدباسشوارخشک کن ازکرم ترمیم کننده هم استفاده کن زودخوب میکنه
با شامپو بجه بشور بعدا با سشوار خشک کن بعدا هم سرم شست شو بزن بهش ن عفونت میکنه ن درد داری قرص میفنامیک اسیو و سفالکسین هم بخور مستقیم رپی بخیه نشین
هر۸ساعت یه بار با سرم شست شو میدادم هر بار که از دستشویی می آمدم باد سشوار میگرفتم وخشکش میکردم که عفونت نکنه
اسپری نیواشا میزدم بعد هر دستشویی . همیشه با سشوار خشک میکردم . تو محلول کاملین مینشستم شاید اسمشو درست نگفته باشم
آناناس خوبه . شیرینی جات حذف کن تا زودتر زخمت خوب شه . برای درد بخیه هم شیاف بزار. روی بالشت مخصوص بشین حتما
بتادین نزن خشک میکنه بدتره
با سرم شستشو روزانه خودتو بشورو با سشوار خشک کن خیلی زود جذب میشه میوفته مال من افتاده
توبتادین بشین وخودتوخشک نگهدار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.