۵ پاسخ

عزیزم کالری شماری کن رژیم فست اصلا خوب نیست ولش کنی بیشتر از قبل شکم و پهلو میاری این تجربه منه

خب عزیزم قرار نیست همه فست بگیرن منم نمیگیرم، کالری شماری و سالم خوری میکنم و اینکه اصولا از شام تا صبحانه ۱۲ ساعت فاصله میفته همیشه چون شام اصولا زود میخوریم صبحانه هم من ۱۰ اینا میخورم

مثلا ۱۲ساعت فست بگیر حتما نیاز نیست ۱۴ساعت یا۱۶ساعت بگیری
تو اون تایمی که ازادی در عوضش قند و شکر و شیرینی رو حذف کن
مقدار برنج و نون هم کم کن

سلام
نگیر
همه که قرار نیست فست بگیرن

09982102846
سلام عزیزم خوبی ایشون خانم نوری هستن فقط روبیکا جواب میدن می‌تونه کمکتون کنه و بدون رژیم های سخت میتونی لاغر بشی اگه دوست داری بهش پیام بده مشاورشون هم رایگان هستش

سوال های مرتبط

مامان حامی 🤍🍩 مامان حامی 🤍🍩 ۲ سالگی