ولی من قرص تیرویید مو ناشتا نمیخورم دکترم گفت بعد غذا هم میشه خورد من روزی دوتا میخورم ۹ شب و ۹ صبح میخورم
بعد دوماه که قرص مصرف کردم رفتم آزمایش دادم گفت عالیه تیروییدت کنترل شده
تیروییدم پرکار شده
۲۰-۳۰ دقیقه کافیه
اگه ضعف میکنی قرص بذار کنار تختت بخور و بخواب
بعد یه بیسکویت یا نون خشک بخور و بلندشو
نیم ساعت بگذره کافیه
اره فقط لبنیات مثل پنیر یا چای کافیین نخور
ربع ساعت نیم ساعت بگذره بسه بخور غذا نزار گشنگی بکشی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.