یه ساعت از تایم قرص تروییدم گذشته خیلی ضعف دارم میتونم غذا بخورم

۵ پاسخ

ولی من قرص تیرویید مو ناشتا نمیخورم دکترم گفت بعد غذا هم میشه خورد من روزی دوتا میخورم ۹ شب و ۹ صبح میخورم

بعد دوماه که قرص مصرف کردم رفتم آزمایش دادم گفت عالیه تیروییدت کنترل شده

تیروییدم پرکار شده

۲۰-۳۰ دقیقه کافیه
اگه ضعف میکنی قرص بذار کنار تختت بخور و بخواب
بعد یه بیسکویت یا نون خشک بخور و بلندشو

نیم ساعت بگذره کافیه

اره فقط لبنیات مثل پنیر یا چای کافیین نخور

ربع ساعت نیم ساعت بگذره بسه بخور غذا نزار گشنگی بکشی بده

سوال های مرتبط