اومدم سونو گرافی دعا کنین همه چی نرمال باشه 🥺✨🤍

۷ پاسخ

انشالله پر از امید و‌نور و شادی باشی همیشه

ایشالا ک خوبه نگران نباش

انشاللله عزیزمممم

انشالله امید به خدا ❤️

خیلی زود نرفتی

ان شاالله نرماله عزیزم امید بخدا

ان شاالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی