عزیزم بهتره پزشکت تجویز کنه اینجا کسی تخصص آنچنانی نداره چون بارداری میگم
من کم خونی شدید گرفتم طوری که هموگلوبینم اومد روی ۶ باید ۱۲ اینا باشه
بستری شدم یه واحد خون گرفتم
بعد اونم قرص فروفورت و هر ۸ساعت میخورم
و صبحا فولیک اسید ۵
من فوروفورت میخورم روزی دوتا ولی تاثیر نداشت رفتم دکتر داخلی برام چهار آمپول اهن نوشت تو سرم هفته ای یکی میزنم
دکتر من فرامکس و فروفورت انرژی هردوتاشو داد
به دکترت بگو بر اساس نیاز خودت میده
رئول عزیزم
ففول عزیزم
باید ببینی علت کم خونیت چیه من آزمایش که دادم آهن بدنم خوب بود ولی ویتامین دی بدنم کم بود چون خونسازی توسط استخون انجام میشه علت کم خونی من به خاطر همین بود اما بعضیا آهن بدنشون کمه برای همین فقط باید از دکتر بپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.