۱۵ پاسخ

میتونی روزی یه وعده بهش شیرخشک بدی البته با نظر پزشک

وزنش ک خوبهههه
پسر من ۳۷۰۰دنیا اومد الان تقریبا ۷ماهشه امروز وزن کردم۶ونیم بود،۳ماه استپ وزنی داشت،اینقدرررر هم همه بهم گفتن ریزه،حتما شیر نداری،شیرت چرب نیس ،اینقدر غصه خوردم ک ای کاش نمیخوردم و لال نمیشدم اون روزا ،واقعا مهم سلامتیشونه

خواااهر غصه چیو میخوریییی پسر من ۳ ماه و دو هفتشه ماشاالله ۶۸۰۰ وزنشه مادرشوهرم میگه کوچولوعه تپل نیست😂🤣
منم هربار اینو میگه میگم نظر شمام محترمه ولی سعی میکنم راجب بچم از کسی نظر نپرسم

پسر من ۵/۶۰۰وزنشه الان ۴ماهشه وقتی ب دنیا اومد ۲۳۰۰بود پسر منم ریزه ولی برام مهم نیس بقیه چی میگن مهم سالم بودنشه ک هست پسرمم تازه شیر خشک میخوره شیر خودمو نگرفت

والا پسر منم فقط شیرخودمو میخوره
بنظرم خوراک خودتو تقویت کن و چیزای مقوی بخور تا شیرت مقوی بشه و بچت جون بگیر عزیزم

پسر منم دوشیرس هم خودم هم شیر خشک رشدشم معمولیه دیگه شیر خشکا مث قبل نیستن بچه ها چاق شن خیلی نزدیک ب شیر مادر هستن ولی اگر رفلاکس داره کمکی ندی بهتره

اشکال نداره ک داره وزن میگیره خداروشکر بچه یهویی رشد میکنه ولی لباس گشاد یپوش تنش اینجور هم متوجه نمیشی کی رشد کرده هم اینکه بقیه متوجه نمیشن واقعا لباس تاثیر داره

عزیزم پسر من با وزن 1500 متولد شد و چهل روز بیمارستان بستری بود برای شنوایی سنجی و بینایی سنجی چندین جلسه بردیم که خداروشکر مشکلی نداشت چون خیلی زودتر از موعد بدنیا اومد
الانم ۴ماه و ۴ روزش هست و وزنش ۴ کیلو ۸۰۰ هر کی میبینه میگه ریز شبسه نوزاد و این حرفا
ولی متخصص گفت بچه رو با وزن تولد میسنجن نه هیچ چیز دیگه
اصلا خودتو ناراحت نکن من هر کی میگه یادم میاد که چقدر برای داشتنش نذر و نیاز کردم و خداروشکر الان سالمه فقط همین مهمه

ربطی نداره دختر من شیرخودمو تا تقریبا 5 ماهگی می‌خورد ریز بود یکماهه شیرخشکی شده بازم تغییری نکرد

دختر من ۶ماهشه ۷کیلوعه فقط سالم باشه مهم نیس بقیه اش

یه حوری جوابشونو بده که دیگه حرف اضافه نزنن

وزنش که خوبه عزیزم
برات فقط سلامتی بچت مهم باشه
تپل هم باشه باز مردم یه چیزی میگن و اعصاب خورد میکنن
بچه خای شیر خشکی شتید تپلتر باشن ولی بچه هایی که شیرمادر میخورن در آینده بدنشون قوی تره

پسر من موقع تولد ۳۴۰۰ بود ۴ ماهگی ۵۹۰۰ چون رفلاکس داره خوب وزن نمیگیره فقط شیر خودمو میخوره چون شیر خشک نساخت بهش
ایراد نداره به غذای کمکی بیافته خوب میشه

والا من هم شیرخشک میدم هم شیر خودم ب منم همش میگن پسرت خیلی ریزه اعصاب منم خورد میشه

بیخیال حرف مفت بقیه
تا آخر عمر این حرف ها هست
چرا بچت ریزه؟ چرا حرف نمیزنه چرا راه نمیره چرا چرا چرا
ماشاالله بچه سالمه الحمدلله
شیرت رو بده به بچه آرامش بده

سوال های مرتبط