۸ پاسخ

مهم اینه به بچه چی بسازه
هر کدوم بسازه وزن دهی هم داره

نان خیلی خوبه

هرچی دکتر گفته

نان وزن دهیش خوبه اتفاقا.پسر منم دنیا اومد ۲۷۴۰بود .بهش شیرخشک نان دادم توی یک هفته ۴۰۰گرم اضافه کرد

نان وزندهیش بهتره

چند روزه ۳۶۰۰ بوده؟!

چیزی که دکتر نوشته رو‌ بخر

شیر خودتو هم میخوره

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی