۱۰ پاسخ

من۹۱بودم گفت لب مرزی رعایت کن

عزیزم من دیدم بچه ها نوشته بودن قند رو با رب انار محلی و خونگی کم کردن.
ناشتا در حد ۲ قاشق و طی روز هم یکی دو قاشق بخوری میگن خوب میشه.
منم شروع کردم دو روزه میخورم.

خُب خانُمی نَبایَد نوشابه بِخوری ضَررداره

دیدی تازگیا کلی نی نی خوشگل و سفید و چشم رنگی زیاده شده ولی وقتی پدرو مادرشونو میبینی هیچ شباهتی پیدا نمیکنی و اولین سوالی که به ذهنت میرسه اینه که چطور ممکنه از پدر و مادر سبزه و چشم و ابرو مشکی ، نی نی سفید و بور و چشم رنگی بدنیا بیاد؟؟🤔🤔🧐
وارد لینک زیر شو تا دلیلشو بدونی

اگه تو هم میخوای نی نی خوشگل👶🍼بدنیا بیاری فقط کافیه رژیم زیبایی ( بدون دارو و مواد شیمیایی ، فقط با میوه های ارزان و در دسترس) ما رو تهیه کنی و تاثیرشو ببینی😍🥺
رژیم برگرفته از ده ها مقالات خارجی و طب سنتی و اسلامی میباشد 👇👇
شروع رژیم میتوانید از قبل بارداری و از هر ماهی هستید

رژیم تعیین جنسیت
رژیم هوش و زیبایی
رژیم سه روزه زیبایی پوست و کاهش وزن
شامپو ضد ریزش گیاهی
حتما عضو شو تا مارو گم نکنی 🥰


فردا جشنواره داریم همه پکیج ها به یک سوم قیمت بفروش می‌رسد 😍😍
@paaaaakk

https://eitaa.com/nininazanin
@nininazanin

نوشابه اصلاااااا در بارداری خوب نیست نخور

خود نخور خواهر من

من ناشتا ۸۹ بودم نمیتونم دست از خوردن نوشابه بردارم😁😁

من ۱۰۸ بودم ناشتا
منم بستنی میخورم 😁

میگن ناشتا باید ۹۳باشه
منم دادم۱۰۰بود بهداشت گفت احتمالا دکتر میگه دوباره آزمایش بدی چون بالاست

لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان 🎀🐣🎀 مامان 🎀🐣🎀 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری