ن دیگه اون تکمیل کننده ی قبلی هاس
منم میگم نزنم...
عزیزم در اون حد که بزرگش میکنن نیست ، آره سنگینه ولی نه اونجوری که اینهمه استرس داشته باشه
بزن
دو روز سه روز اذیته به عمر راحت ۱۸ رو نزنی انگاری اونا و هم نزدی
اگه از دردش میترسی بچه رو بلافاصله بعد واکسن خیلی راه ببر
اونجوری دیگه درد نداره
عزیزم واکسنای قبلیش چطور بود؟تب زیاد داشت.پسر من خداروشکر خوب بود.سخت نبود.توام ببر بزن.بالاخره باید بزنیمن شنیدم اگه نزنی مدرسه ثبت نام نمیکنن.حتی اونروز که بهداشت بودم واسه واکسن پسرم.یکی بود دخترش ۵ سالش بود.اورده بود واسه واکسن مدرس.دیدن که ۱۸ ماهگی رو نزده اونو زدن.گفتن دفعه ی بعد واسه مدرسه رومیزنیم.توام ریسک نکن فردا پاشو ببرش.فدقشتب میکنه یه روز
منم س شنبه پسرمو مامانمو شوهرم بردن زد ديگه میره تا 6.7 سالگی
منم هنوز نزدم عزیزم به شما هم از بهداشت زنگ میزنن ؟
از چی میترسی ببر بزن تموم
به چرندیات واکسن ستیز ها هم گوش نده
از چیش میترسی
اینم یه واکسنه مثه قبلیا دگ
راحت ترین واکسن ک زدم همین 18 ماهگی بچد
منم دوست نداشتم بزنم
خیلی میترسیدم
ولی زدم دیدم الکی ترسیدم اصلا نه تب نه بد خلقی
بچه با بچه متفاوته
از چی میترسی؟
نگران نباش توکل برخدا،
بچه من نصف روز اذیت بود فقط
من ۲۷ باید بزنم
منم خیلی میترسم یکی از اشنایان انقدر بچه اش تب کرد که نگو
نه بزن حتما
یه روز سخته فقط
بزن گلم
بخدا اینجا خیلی تاپیک دیدم که میگفتن راحتترین بوده
نهایت دوروز سختته
منم از الان استرس دارم ولی باید بزنیم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.