مامانای که بچه ۴ ماهو و نیم دارین غذا شروع کردین؟

۶ پاسخ

بله گلم

نه پایان شش ماهگی الان زوده

اره لعاب برنج بیسکویت مادر

نه.

پنج شروع کردم

عزیزم گروه ایده غذا برای کوچولوهامون دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

بله

سوال های مرتبط

مامان گندم💕🍧 مامان گندم💕🍧 ۶ ماهگی