حتما فشارت یا قندت افتاده
منم الان همینجوری شدم
دیگه طبیعیه پیش میاد
منم همینجوری شدم ۱ ساعت پیش غذا خوردم یکم حالم جا اومد الانم یذره بستنی خوردم نمیدونم قندم افتاد یا فشارم 🥲
من صب اینجوری بودم موز خوردم و اب فراوون
گاهی پروتئین کم بخوری اینجوری میشی
یه چلو گوشت کم بزار با نخود و یدونه سیب زمینی بخور جون بگیری
قندت بالا نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.