۵ پاسخ

حتما فشارت یا قندت افتاده

منم الان همینجوری شدم
دیگه طبیعیه پیش میاد

منم همینجوری شدم ۱ ساعت پیش غذا خوردم یکم حالم جا اومد الانم یذره بستنی خوردم نمیدونم قندم افتاد یا فشارم 🥲

من صب اینجوری بودم موز خوردم و اب فراوون
گاهی پروتئین کم بخوری اینجوری میشی
یه چلو گوشت کم بزار با نخود و یدونه سیب زمینی بخور جون بگیری

قندت بالا نیست؟

سوال های مرتبط