۶ پاسخ

الان بچه غذای اصلیش فقط شیره با شیر فقط وزن می‌گیره

اره بهداشتم بمن اینو گفت

وقتی خوب شیر میخوره و خوب با شیر وزن گرفته اولویت شیر هست بعضی بچه ها شیر و دوست دارند خوب میخورند مادر میاد غذا رو زود شروع میکنه بچه زده میشه ولی یکی بچه اش شیر دوست نداره اعتصاب شیر کرده وزنش پایینه خب ولع غذا پیدا میکنه اون بچه دکترا میگن هرچیزی که بچه دوست داره رو بهش بدید اگه حالش با شیر خوبه تا شش ماهگی صبر کنید

اره منم شنیدم اما فک نکنم

دکتر دخترم میگه باید پرکالری باشه کمکی ک میخوره تا وزن بگیره

آره منم شنیدم

سوال های مرتبط