سلام خانما من قندم بالایه خب بد میتونم سیب درختی بخورم یا نه

۳ پاسخ

یک سیب بخور بعدش یک خیار

قندتون چنده؟

سیب قرمز نسبت ب سیب زرد قند بیشتری داره
ولی اگ یکم بخوری اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی