سلام مامانا
فردا آزمایش گلوکز دارم توصیه ای دارین؟

۳ پاسخ

اب یخ با خودت ببر، هرچی سردتر بخوریش بهتره. اصلا آزمایش سختی نیست فقط معطلی داره. من تو آزمایشگاه موندم با اینکه بغل خونه بود، حس کردم ممکنه سرگیجه بده بهم جابجا شدن

سخت نیست راحته استرس بخودت نده مثل اینخ ک ی شربت خنک رو میخوری همین

اگ ماشین دارین بعد شربت برو تو ماشین دراز بکش تا تایم آزمایش بعدیت ک سرت گیج نره

سوال های مرتبط