یبوست بعد زایمان ورا ول نمیشه😭😭😭
زایمان نوزاد یبوست

۹ پاسخ

عزیزم شربت لاکسی ژل بگیر
روزی دوبار دوقاشق تو ی لیوان بزرگ حل کن بخور اب خیلی بخور
لاکسی ژل اب رو جذب روده میکنه یبوست برطرف میشه

کمپوت گلابی بخور

يبوست نداشتم من ، میوه های ملین بخور خاک شیر با آب ولرم ، لاکسی ژل هم بگیر خوبه

یه دونه شیاف بیزاکودیل بزار راحت میشی

اب زیاد بخور،سیب درختی بخور یا کیوی

من قرص گیاهی سی لاکس خوردم خوب شدم

شیاف گلیسیرین استفاده کن عزیزم می‌دونم حس خیلی بدی داره

میوه اینا زیاد بخور
من ک یبس نشدم اصلا

ملین بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی