عزیزم شربت لاکسی ژل بگیر
روزی دوبار دوقاشق تو ی لیوان بزرگ حل کن بخور اب خیلی بخور
لاکسی ژل اب رو جذب روده میکنه یبوست برطرف میشه
کمپوت گلابی بخور
يبوست نداشتم من ، میوه های ملین بخور خاک شیر با آب ولرم ، لاکسی ژل هم بگیر خوبه
یه دونه شیاف بیزاکودیل بزار راحت میشی
اب زیاد بخور،سیب درختی بخور یا کیوی
من قرص گیاهی سی لاکس خوردم خوب شدم
شیاف گلیسیرین استفاده کن عزیزم میدونم حس خیلی بدی داره
میوه اینا زیاد بخور
من ک یبس نشدم اصلا
ملین بگیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.