کسی بوده از یازده هفته امگا ۳ بخوره

۶ پاسخ

چرا من از همون اول انگا ۳بهم دادن الانم هفته ده هستم هنوز دارم روز در میون میخورم

من از هفته۱۳خچردم

اره من. از ۱۳ هفته دکتر گفت یه روز در میون بخور. میگن برای هوش جنین خوبه

برا من‌از هفته ی ۱۲ دکتر امگا ۳ نوشت .یک روز در میون گفت بخور

من میخوردم دکترم گفت نخور😐

اره من خیلی خوبه برا بچع

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری