چرا من از همون اول انگا ۳بهم دادن الانم هفته ده هستم هنوز دارم روز در میون میخورم
من از هفته۱۳خچردم
اره من. از ۱۳ هفته دکتر گفت یه روز در میون بخور. میگن برای هوش جنین خوبه
برا مناز هفته ی ۱۲ دکتر امگا ۳ نوشت .یک روز در میون گفت بخور
من میخوردم دکترم گفت نخور😐
اره من خیلی خوبه برا بچع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.