۷ پاسخ

بله من از اول امگا ۳مبخوردم مشکلی نداشتم

امگا بیای بالاتر دکتر با بقیه مکمل ها میده بهت از الان زوده

امگا 3 با ویتامین Eیکیه؟

سه ماه اول فقط د ۳ فولیک اسید میدن

به من هنوز هم امگا نداده سرخود چیزی نخوری بهتره

من برام از ۱۶هفته امگا۳نوشت

ن سرخورد کاری نکن سه ماه اول فقط ویتامین دی و فولیک اسیده
هر چی دکتر میگه انجام بده

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری