۱۳ پاسخ

الان خیلی زوده امگا خوردن

واسه منم سه ماهه دوم داد الان زوده

فعلا امگا برای این هفته ت زوده بعد سه ماهه همراه با مولتی ویتامینا باید شروع کنی

من قبل بارداری امگا میخوردم هروز😐دکتر بهم امروز گف لزومی نداره فعلا نخور امگارو
اسیدفولیک و ویتامین د۳ فک کنم مهمترن

امگا سه ماه دوم میدن

منم فقط ویتامین د و اسید فولیک بودم
بدکترت خودت اعتماد کن
من تازه امگا رو داده

امگارو باید از سه ماه شروع کنی

ببین امگا بعضی دکترا معتقدن زیر ۱۶ هفته باعث پیش فعالی میشه ولی رفرنس قابل اعتنادی براش نیست من خودم سر خود خوردم از اول بارداریم دخترم بی نهایت بی قرار بود و هست
ولی پیش فعالی نداشت
ک من نمیگم بی قراریش بحاطر امگا هست شاید از استرسی بوده ک تو کل بارداری داشتم یا غذا های قراوری شده و...

دکتر من تازه امگا۳ داده
ب دکترت اعتماد کن

امگا رو از سه ماه دوم میون اونم یک رور در میان

اگر ماهی نمیخوری بجاش باید امگا بخوری

منم به دکترم گفتم برام بنویس
گفت الان زوده خودت خیلی چاق میشی.

بستگی به ازمایشاتت داره شاید بدنت نیاز نداره

سوال های مرتبط