۵ پاسخ

پیش ما دندونی گندم و نخود بعد پخت کشمش و گردو

ملک همون سنگکیه . نخوردی؟ توی زمستون مغازه بستنی ها دارن، مثل باقالی و لوبیا میپزن . خوشمزه س

والا من امروز مامانم پخت گندم پوست کنده شده.عدس.نخود .لوبیا چیتی.پیاز.

ملک دیگه‌چیه

ملک چی؟

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی