۵ پاسخ

منم‌بلد‌نیستمپ

بستگی به تعدادی داره ک بخوای درست کنی..نخود و لوبیا قرمز و عدس چینی رو هرکدوم یک پیمانه به پیمانه برنج بخیسون
کشک خشک شده ریز هم دوپیمانه از شب بخیسون
گندم هم به اندازه ۸پیمانه الی ۱۰پیمانه
اول حبوبات روبا کشک و آب کشک بپز گندم رو جدا بپز بعد همه رو قاطی کن نمک بزن پیاز داغ زردچوبه فلفل سیاه یکم سرخ کن بریزتوش امادس
کشک هم واسه روش درست کن با پیازداغ نعناداغ

لوبیا عدس باقله نخود گندم رشته اشی سبزی اشی کشک از اینا درست میشه

از همه حبوبات بجز لپه و عدس قرمز
یک پیمانه
و اندازه کل حبوبات گندم پوس کنده

منم بلد نیستم

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان پاشا✅💙 مامان پاشا✅💙 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی