با اینکه خودم ۸۰ کیلو ولی این به ذهنم اومد بگم بهت که وزن ادم کم بشه کلی برای زانو های خود ادم خوبه گفتم بگم خودمم چاقم یهو ناراحتت نکنم با حرفم
عزیزم هر چه سبک تر باشی به زانو و کمر کمتر فشار میاد
ولی ویتامین هاتو حتما بخور و روزی ی دونه خرما و شیر رو حتما بخور
آب زیاد هر روز بخور
خودم اینارو خیلی رعایت نمیکنم ولی خیلی خوبه بتونی رعایت کنی
من تحرکم زیاده که چاق نمیشم ولی عین چی میخورم 🫠
عزیزم شما رماتیسمم داری علائمت چیه
اره عزیزم رژیم بگیر خیلی به نفعته من فیلم پادرد داشتم وزنم نزدیک۸۰بود البته جو گرفتتم قرص جاقی میخوردم بعدش قطع کردم الان وزنماوکیع ۶۰و خورده آیی
من ساییدگی زانو داشتم وزنم۱۱۰بود ب حدی زانوم در میکرد ک نمیتونستم دو دقیقه چهار زانو بشینم یا یهو سرپا زانوم خالی میکرد دکتر بهم گفت تنها راه درمانش کاهش وزنه آلان شدمم۷۷کیلو ازوقتی وزنم کم شده اصلا زانوم درد نمیگیرع
وزنت کم بشه زانوت بهتر میشه مادرشوهر منم کمی وزن داشت الان بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.