نه خودت دندونو نکش، به موقع ریشه توش میمونه حالا بیا درست کن
عزیزم منظورم اینه که ضرر داره نرو بکشش
بنظرتون خودم اسپری سر کننده لیدوکائین بزنم بهش درش بیارم بد نیست ؟؟
لقه یعنی نمیشه مثل دندون شیری بچه ها از دهن دراوردش؟😁😁هی بازی بدیش لق تر بشه کنده بشه؟
من دوتا کشیدنی دارم چون آسپرین میخورم نباید قطع کنم دیگه نرفتم پیگیری کنم گفتم انشالله بعده زایمان
لق هم شده
لثم خیلی درد میکنه
باید نامه ببری از دکترت
خب اگر بهشون بگم باردار هستم دیگ کلا دندونمو نمیکشن
چند جا رفتم گفتن باید از متخصص زنان نامه بیاری
اونم بهم نامه نمیداد
نه عزیزم
تو سه ماهه دوم شنیدم نسبت به سه ماهه اول شرایط اوکی تره برای کارای دندون ، شما هم با دکتر خودت در میون بذار هم دندونپزشکی ک رفتی بگو ک بارداری چون اینجوری هم شاید لثهتون عفونت کنه بده باز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.