۶ پاسخ

بیخود استرس نداشته باش فعلا پیاده روی و راه زیاد نرو پله بالا پایین نکن استراحت کنی خودش خوب میشع

عزیزم فقط استراحت کن من اینطوری بودم سرویکس خیلی پایین اومد نمیدونستم همه هم میگفتن این دردا طبیعیه فعالیت روزانه انجام میدادم ولی شما رعایت کن استراحت کن هردردی طبیعی نیست بستگی به بدن شخص داره این درد ان شالله برای شما طبیعیه ولی برای من نبود سرویکسم اومد پایین سرکلاژ شدم

منم همینطور بودم و لی وقتی پاهام سردش میشد بیشتر اینجوری میشدم و شدید تر هم بود

رحم داره جا باز میکنه این دردا عادیه اگ سرویکست خوبه ولی واژن درد ولگن درد عادیه من از هفته های پایین دارم تاالان حالا ی روز کمتر ی روز بیشتر نگران نباش

منم دارم و واقعا خیلی بده دردش😭😭

من توهفته های تو دقیقا همین بودم درحدی ک این پهلو اون پهلو واژن درد داشتم طول سرویکست خوب بود؟

سوال های مرتبط