سلام مامانای عزیززز
میگم راه حل یبوست چیه من تازه اینجوری شدم

۱۵ پاسخ

منم هرچی میخورم بازم دارم یبوست

اگه میوه و سبزیجات و انجیر و آلو خشک جواب نمیده یه پودر نسکافه آماده تو آب جوش بریز بخور شکمت کار میفته

شربنت منیزیوم هیروکساید ، توی بارداری هک بلامانعه بخور عالیه

شاید باورت نشه یکم چیزه تند بخور خوب میشه

هیچ چیز مثل اب ولرم ناشتا صبح ها قبل صبحانه جواب نمیده

زرد آلو و کیوی خوبه بخور

آش و حبوبات و میوه زردآلو و کیوی و توت خوبه ولی نفخ بعدش میگیری آب‌جوش نبات زنجبیل بخوری خوب میشه

شربت لاکسی هرب

من انجیر خیس می کنم صبح ناشتا می خورم ، سالاد و روغن زیتون می خورم ، شب ها هم یه قاشق شربت لاکتولوز می خورم

صبح ناشتا خاکشیر و نبات و گلاب بخور بدترین یبوست هارو برطرف میکنه

کیوی انجیر کاهو زیتون
سیب و موز نخور

انجیر و آلو خیلی خوبه

من با خوردن آب زیاد و زردآلو و هلو بهتر شدم

انجیر و آلو خیس کن بخور .. سیب هم خوبه

زیتون ،سبزی خوردن

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد