منم هرچی میخورم بازم دارم یبوست
اگه میوه و سبزیجات و انجیر و آلو خشک جواب نمیده یه پودر نسکافه آماده تو آب جوش بریز بخور شکمت کار میفته
شربنت منیزیوم هیروکساید ، توی بارداری هک بلامانعه بخور عالیه
شاید باورت نشه یکم چیزه تند بخور خوب میشه
هیچ چیز مثل اب ولرم ناشتا صبح ها قبل صبحانه جواب نمیده
زرد آلو و کیوی خوبه بخور
آش و حبوبات و میوه زردآلو و کیوی و توت خوبه ولی نفخ بعدش میگیری آبجوش نبات زنجبیل بخوری خوب میشه
شربت لاکسی هرب
من انجیر خیس می کنم صبح ناشتا می خورم ، سالاد و روغن زیتون می خورم ، شب ها هم یه قاشق شربت لاکتولوز می خورم
صبح ناشتا خاکشیر و نبات و گلاب بخور بدترین یبوست هارو برطرف میکنه
کیوی انجیر کاهو زیتون
سیب و موز نخور
انجیر و آلو خیلی خوبه
من با خوردن آب زیاد و زردآلو و هلو بهتر شدم
انجیر و آلو خیس کن بخور .. سیب هم خوبه
زیتون ،سبزی خوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.